قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

12بهمن، پایان انتظار

1391/11/12 9:19
نویسنده : خاله ستاره
1,415 بازدید
اشتراک گذاری
ورود امام خمینی به ایران

همه جا شلوغ شده بود. هر کسی دنبال کاری بود. عده ای کوچه ها رو آب و جارو می کردند، بعضی ها شربت و شیرینی پخش می کردند و... . بوی اسفند وگلاب فضای ...

ورود امام خمینی به ایران

همه جا شلوغ شده بود. هر کسی دنبال کاری بود. عده ای کوچه ها رو آب و جارو می کردند، بعضی ها شربت و شیرینی پخش می کردند و... . بویاسفند وگلاب فضای شهر رو پر کرده بود. شهر تزیین شده بود از گل های سرخ و محمدی که مردم برای خوش آمد گویی تو کوچه ها پخش کرده بودند. مردم مدت ها بود که منتظر چنین روزی بودند و صبر کرده بودند.

بالاخره انتظار تموم شده بود. آخه12 بهمن بود، بهمن سال 1357. روزهای زیادی بود که همه منتظر بودند تا امام خمینی (ره) به کشور برگردن.حالا صبر ومقاومت مردم نتیجه داده بود.مردم مدت زمان زیادی در برار رژیم شاه صبر کرده بودند و برای پیروزی از هیچ سعی وتلاشی دریغ نکرده بودند. همه روزهای سختی رو پشت سر گذاشته بودند اما با اومدن امام خمینی (ره) همه ی سختی ها رو فراموش کرده بودند.

نزدیک ساعت 9 بود دیگه شلوغی به اوج خودش رسیده بود .فرودگاه مهرآباد هیچ وقت این همه جمعیت ندیده بود. گروه های مختلف برای استقبال آماده شده بودند. عده ای از نوجوونای شهر برای خوش آمدگویی سرود خمینی ای امام رو زمزمه می کردند.

همه مشتاق بودند تا ببینند رهبرشون چه حرف هایی برای گفتن داره. همه آماده شنیدن بودند، برای عمل کردن

 

 

بالاخره انتظار تموم شد وامام خمینی وارد کشور شدند. همه خوشحال بودند و سراپا گوش تا صحبت های کسی رو که این همه وقت منتظرش بودند بشنوند.همه مشتاق بودند تا ببینند رهبرشون چه حرف هایی برای گفتن داره. همه آماده شنیدن بودند، برای عمل کردن. عمل به سخنان ورهنمودهای امام خمینی(ره). آماده بودن برای شنیدن کارهایی که لازم بود برا ی به ثمر رسیدن زحماتشون انجام بدن.

 

امام خمینی( ره) بعد از فاصله طولانی که از زمان اومدنشون گذشت به محل سخنرانی رسیدند ودر سخنانشون بعد از قدردانی از مردم به خاطر صبر و مقاومتی که کرده بودند اونچه که برای پیشرفت وبه نتیجه رسین اهداف انقلاب اسلامی لازم بود برای مردم بیان کردند...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)