قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

مسابقه نقاشی

1391/10/20 7:50
نویسنده : خاله ستاره
572 بازدید
اشتراک گذاری
مسابقه نقاشی

مرکز تضمین کیفیت ژاپن (JQA ) با همکاری دفتر منطقه ای یونسف در ژاپن چهاردهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان را برگزار می کند .

 

مسابقه نقاشی

مرکز تضمین کیفیت ژاپن (JQA ) با همکاری دفتر منطقه ای یونسف در ژاپن چهاردهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان را برگزار می کند .

 

شرایط شرکت در مسابقه:

موضوع: ”‌ موجودات زنده روی زمین “

در این جهان بیکران، زمین تنها جایی است که ما میتوانیم در آن زندگی کنیم. موجودات زنده بی شماری که شامل حشرات، پرندگان، ما هی ها، حیوانات، درختان و گیاهان سبز، همگی در زمین با ما شریک هستند.

ما، که نعمت زندگی کردن روی زمین نصیب مان شده است لازم است برای همزیستی با دیگران تلاش کنیم.

سن: 7 تا 15 سال

اندازه اثر: حداکثر 364 *257میلی متر

تکنیک و شیوه نقاشی: آزاد

روی اثر چیزی نوشته نشود.

آخرین مهلت ارسال آثار: 28 فروردین 1392

Add: International Environmental Children’s

Drawing Contest Office

POB 264, Kyobashi YubinKyoku

Tokyo 104-8691

Japan.

Tel: +81-3-3546-3631

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرزاد جان
20 دی 91 8:57
سلام وب جالبی دارید خوشحالم با وبتون آشنا شدم من شما رو با افتخار لینک کردم


سلام عزیزم و ممنون از لطفتون
من منتظر ایده ها و نظرات و تجربیات ارزنده تون هستم
با تشکر