قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

کبریت کوچولو

1391/10/30 7:43
نویسنده : خاله ستاره
381 بازدید
اشتراک گذاری
کبریت کوچولو

سلام بچه های عزیز. من یه تکه چوب هستم که تو همه ی خونه ها پیدا می شم.

سرم به رنگ قرمزه...


کبریت کوچولو

سلام بچه های عزیز. من یه تکه چوب هستم که تو همه ی خونه ها پیدا می شم.

سرم به رنگ قرمزه.

من تو یه خونه ی جعبه ای شکل که از جنس مقواست، زندگی می کنم.

فکر کنم الان دیگه اسم منو حدس زدید؟

 درسته. من کبریتم. وسیله ای برای روش کردن آتش.

خیلی خطرناکم. بچه ها نباید اصلاً به من دست بزنند. چون ممکنه بسوزنند.

مامان ها از من برای روشن کردن اجاق گاز و سماور استفاده می کنند.

روی سرم یه ماده ای قرار داره که بهش گوگرد می گند. اگه قسمت قرمز رنگم به یه چیز سمباده ای کشیده بشه آتش می گیره.

کوچولوهای عزیز من وسیله ی خیلی خطرناکیم. پس هیچ وقت به من دست نزنید. چون ممکنه بسوزید و صدمه ببینید.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)