قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

من بهار هستم

1390/12/27 16:26
نویسنده : خاله ستاره
551 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان خوبم. من بهار، اولین فصل سال هستم. برادرم زمستان، خداحافظی کرد و...


سلام دوستان خوبم. من بهار، اولین فصل سال هستم. برادرم زمستان، خداحافظی کرد و نوبت من رسیده تا به اینجا بیایم. وقتی برادرم زمستان داشت از این جا می رفت، برف و سرما را هم با خودش برد تا من بتوانم به راحتی به همه جا سرک بکشم.

وقتی من از راه می رسم همه جا را سر سبز و زیبا می کنم. درخت ها از خواب بیدار می شون و شکوفه می کنن، تا بتوانند میوه های خوشمزه بدن.

برف هایی که در زمستان جمع شده، کم کم آب می شن و رودها رو پر از آب می کنه و همینطور حیوانات از خواب زمستانی بیدار می شن تا دوباره به کار و تلاش خود ادامه بدن. همه شاد و خوشحال اند و از زیبایی هایی که من به همراه خودم آورده ام لذت می برن.

من بهار هستم

همین طور که می بینین الان از راه رسیده ام و شهر و روستا را پر از گل های زیبا کرده ام.

باد یواش یواش از کوه و دشت به همه جا سر می زنه و گل های قشنگ بهاری را به این طرف و آن طرف می رقصاند. بعضی وقتا هم ابرای قشنگ برامون بارون می فرستن تا به گل و سبزه ها آب بدن تا تازه بشن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)