قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

اسفناج، یک سبزی مفید

1391/10/19 8:20
نویسنده : خاله ستاره
354 بازدید
اشتراک گذاری
اسفناج، یک سبزی مفید

 

سلام. اسم من اسفناج است. من جزء سبزی ها هستم.

 از من برای....

اسفناج، یک سبزی مفید

 

سلام. اسم من اسفناج است. من جزء سبزی ها هستم.

 از من برای درست کردن خورشت، سوپ، بورانی ماست و آش ها استفاده می کنند.

من فواید زیادی دارم، مثلاً برای شما بچه ها بسیار پرفایده ام. چون اگر کم اشتها هستید و میلی به خوردن غذا ندارید من اشتهای شما را زیاد می کنم.

اگر کم خونی دارید، من به شما کمک می کنم.

تازه عضلات و استخوان هایتان را محکم و محکم تر می کنم.

از بوی بد دهان جلوگیری می کنم.

دوستان کوچولوی من اگر شما سرد مزاجید، باید حتماً اسفناج را با فلفل و دارچین و ادویه های گرم بخورید. حتماً برای فهمیدن سرد مزاج یا گرم مزاج بودنتان از مادر یا دکترتان کمک بگیرید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)