قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

دل نوشته های مادرانه (2)مامان تارا جون ازیاسوج

1390/12/15 5:17
نویسنده : خاله ستاره
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم تارا برای تو

كوله بارم پر از خستگي است و چه سنگين...

           همه وجودم انباشته از سرماي دي

                     ...اينك قدم بردار بهار من   

                         به پيشوازم بيا

آغوش من قدمگاه تو               و دلم فرش زير پايت

          بگذار شميم روح نواز عطر تنت

               در تك تك سلولهاي وجودم پخش شود

                        بگذار تا گوش نواز ترين ترنم گيتي ...

                             ««  صداي طپش قلب تو  »»

                       روح و روان خسته ام را آرام سازد.

با تو هستم .................. دخـــــــتــــــركـــــم

اي همه ي زندگي من

                                   هستي من فداي تو

                                          خداي من پناه تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا
16 اسفند 90 7:39
سلام عزيزم مرسسسسسي عكسهاي خريد دعيد دخملي رو هم به زودي برات مي فرستم. قربونت بوس


سلام
خواهش ميكنم خانومي. منتظرم