قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

آخرين دلنوشته هاي مادرانه سال نود(1)

1390/12/29 9:37
نویسنده : خاله ستاره
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

سال نود هم بالاخره به پایان راه رسید و بوی خوش عید همه جا رو پر کرده و همه سرمست از بوی بهار اما...

واقعا وارد سال ٩١ میشویم و سال ٩٠ رو برای همیشه فراموش می کنید حتما این سال برای همه شما پر از ماجراهای ریز و درشت بوده که به سادگی از یاد تان نمیرود.

قاصدک آمادگی دارد دلنوشته های پایان سال شما را منتشر کند.

اولین دلنوشته پایان سال متعلق به مامان حنا جون از دزفول است.

لطفا ادامه مطلب را از دست ندهید

سلام دوستای خوب و مهربونم

امسال سال ٩٠ سال خوبی بود نمی دونم شما هم با من هم عقیده هستید یا نه امسال نمی دونم چی جوری اومدو تموم شد یعنی ما انقده سرمون گرم زندگی بود کاش سرمون گرم خوبی و خوشی باشه و البته از یاد همدیگه هم غافل نشیم امسال با فرازو نشیبهاش بالاخره تموم شد چه بخوای چه نخوای اومدو رفت ولی کاش خوبیاش رو توی ذهن نگه داریم و بدیها رو هم بندازیم دور ............دور

خدا رو شکر می کنم به خاطر اینکه خدای مهربون بهم همسر مهربونی داده که از هر لحاظ هوامو داره نمی دونم اگه خدای نکرده کس دیگه ای جای همسری مهربونم بود می تونست تا این حد منو لوس بار بیاره و نازمو بکشه حتی یه لحظه فکر کردن هم دیوونم میکنه خدا سایه همسری مهربونم رو تا همیشه وجود خاکی بالای سر منو دخملی نازم نگه دار و خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتن دختری که خدا منو لایق دونسته که این موجود زیبا رو بهم بده و بگه تو لیاااااااااااااااااااااقت داااااااااااشتی که این فرشته روبهت بخشیدم تا مواظبش باشی و خوب تربیتش کنی امیدوارم پیش خدا روسفید باشم

و خدا رو شکر میکنم به خاطر اینکه سایه پدرو مادر مهربونم بالای سر ما هستش که هر وقت احساس دلتنگی و یاس و نومیدی در زندگی داشته باشم به دادم برسن خدایا سایه پدرو مادرها رو از سرمون کم نکن

خدارو شکر میکنم به خاطر داشتن خانواده خوبم خواهرو برادرام و به خصوصی خواهر خوبم مینای عزیزم

اما خدایااااااااااااااا یک سال دیگه گذشت ازت تقاضا دارم داداش کوچیکه منو شفا بدی تادل پدرو مادرم شاد باشه و اونم طعم شیرین زندگی کردنو محبت و عشق رو بچشه

خدارو شکر میکنم به خاطر اینکه خدا مارو لایق دونست و اجازه داد تا روی زمین نفس بکشیم و بهمون تن سالم داد تا خدارو بیشتر بشناسیم و عبادتش کنیم خدایا به خاطر سلامتی که بهمون دادی باز هم شکر

خدایا شکرت دوستای خوبی هم توی نت پیدا کردم که این همه به فکرم هستن و من هم دوستشون دارم

دوستای عزیزم امسال هم گذشت دوست دارم اگه بدی و کوتاهی از من دیدید منو ببخشید و حلالم کنید

خیلی دوستتون دارم مهربونای من سال نو تون مبارک ایشالله سال خوبو خوشی رو در کنار خانواده خوبو مهربونتون در پیش رو داشته باشید.

 

گل بابونه داخل حیاطمون

گل زیبای شاه پسند داخل حیاطمون

الهی قربونت برم نفسم که داری ماشالله هزار ماشالله بزرگو بزرگتر میشی دیگه چیزی به تولدت نمونده که 4سال رو تموم کنیو وارد 5 سالگی بشی الهی همیشه تنت سالم باشه عزیزم خدا تو رو برای منو باباجونت نگه داره امیدم عشقم عمرم

شکوفه های بهار نارنج درخت توی حیاطمون که عطرش واقعا آدمو یاد بهشت میاندازه کاش می توستم عطر بهار نارنج رو هم تقدیمتون کنم

همه این گلهای زیبای بهاری رو تقدیم شما دوستای خوبو مهربونم میکنم که همیشه به یادما هستید و بهمون سر میزنید می بوسمتون نازنینای من

 

با تشکر از مامان حنا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رها
1 فروردین 91 15:01
ما روهم دعا کنید
مامان تارا
6 فروردین 91 8:05
آرزوي ما سلامتي همه دوستان است. مامان حنا جون انشاء الله داداشي شما هم سلامت و سرحال و شاداب بشه و خداوند همه دعاهاتون رو مستجاب كنه


انشالله عزیزم