قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

آخرين دلنوشته هاي مادرانه سال نود(2)

1390/12/29 9:36
نویسنده : خاله ستاره
701 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

دومین مامانی که دل نوشته پایان سال خود را برای ما ارسال کرده مامان زهرا چشم عسلی از مشهد استچشمک

لطفا ادامه مطلب را ببینید



بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک
شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک





آسمان آبی و ابر سپيد
برگهای سبز بيد



عطر نرگس، رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد




خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می رسد اينک بهار




خوش به حال روزگار
خوش به حال چشمه ‌ها و دشتها





خوش به حال دانه‌ها و سبزه‌ها
خوش به حال غنچه‌های نيمه‌باز




خوش به حال دختر ميخک که می خندد به ناز
خوش به حال جام لبريز از شراب




خوش به حال آفتاب
ای دل من گرچه در اين روزگار




جامه رنگين نمی‌ پوشی به کام
باده رنگين نمی ‌بينی به جام




نقل و سبزه در ميان سفره نيست
جامت از آن می که می ‌بايد تهی است





ای دريغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسيم
ای دريغ از من اگر مستم نسازد آفتاب




ای دريغ از ما اگر کامی نگيريم از بهار
گر نکوبی شيشه غم را به سنگ




هفت رنگش می‌شود هفتاد رنگ





فریدون مشیری

بهاری باشيد

خداي خوبم به خاطر همه نعمتهاي زيبايت سپاسگذارم مطمئن هستم كه لياقتي براي داشتن آنها نداشتم بلكه كرامتت سبب آنها شد.همسري دلسوز و فرزنداني فهميده و مادر مهربانم و هزاران نعمت ديگر كه حتي از شمردنش نيز عاجزم.


امسال نيز اين اميد را دارم كه به كرم خويش نگاه كني نه به عمل من.

دوستان گلم از اين كه در اين مدت شما عزيزان را همراه خودم ديدم و از اين كه راهنماييها و نظرات پر مهرتون رو از من دريغ نكرديد از همه شما ممنونم.

عزيزان هنگام سال تحويل دعا براي فرج آقا امام زمان (عج الله)وشفاي بيماران را فراموش نكنيم براي ظهور هر چه سريعتر آقا و شفاي بيماران و رفع گرفتاري همه مسلمانان دعا كنيم .

سال خوبي داشته باشيد انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)