قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

دل نوشته (3)مامان اليسا جون از شيراز

1390/12/26 5:20
نویسنده : خاله ستاره
659 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 معذرت خواهي از اليسا

فرشته کوچولوی من باید امشب صادقانه ازت معذرت خواهی کنم به خاطر اینکه این روزها وقت کمی واست دارم. حتی وقتی توی خونه هستم مجبورم کمی از وقتم را واسه کارهای اداره صرف کنم. خیلی خیلی شرمنده تو هستم که گاهی که می یای کنارم و ازم می خواهی که بغلت کنم یا باهات " ما گلیم ما سنبلیم و..." را بازی کنم واست وقت ندارم و بدتر از همه اینکه گاهی سرت داد می زنم و ازت می خواهم که تنهام بگذاری هروقت تو بعد از داد کشیدن من بیشتر بهم می چسبی و می گی ماما خیلی شرمنده ات میشم نمی دونم می تونی شرمندگی را از بغل گرفتن و بوسیدنت بفهمی . هر وقت که می خوابی و من خوشحالم که زود می خوابی و من می تونم کمی کارهام را انجام بدهم از دیدن صورت مظلوم و زیبات غم بزرگی توی دلم میشینه باورم نمیشه که تا چند ساعت قبل چقدر واسه خوابوندنت تلاش کردم از خودم بدم مییاد و بغض گلوم را میگیره اما نمی دونم چرا فرداش دوباره اون شرمندگی و بغض را فراموش میکنم. کاش می تونستی به جای اون نگاه معصوم تو هم یه داد سر من میزدی تا من احساس خجالت کمتری داشته باشم.

 

زیبای من کاش هیچ مامانی شاغل نبود و کاش من اینقدر خسته نبودم که می تونستم تمام ساعاتی را که بهم نیاز داری در کنارت باشم. ناز بانوی من امیدوارم که بتونی من را درک کنی .

 

قول می دهم توی سال جدید هیچ کار اداره را نیارم خونه و تمام وقتم واسه شیرین عسلم باشه. قول قول قول.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)