قاصدكقاصدك، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک اومده هوراااا

دل نوشته هاي مادرانه(1)مامان حنا جون از دزفول

1390/12/3 5:10
نویسنده : خاله ستاره
596 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم حنا جونم خیلی دوستت دارم عزیز مامان واژه ای نمیابم برای بیان احساسات و دوست داشتنم فقط بدون مامان خیلی تو رو دوست داره روزی اینها رو خواهی خوند می دونم بالاخره اون روز خواهد رسید فقط این عشقو دوست داشتن من و بابایی رو بپذیر و باور کن کنارم باش و  تنهام نزار عزیزم که بدون تو من نمی دونم چیکار کنم  برات آرزوی خوشبختی و موفقیت در زندگی ات را دارم عمرم نفسم عشقم زندگی ام

        



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حنا
3 اسفند 90 5:33
سلام خاله ستاره جون
دست گلت درد نکنه ممنون از لطفت
راستی من متوجه نشدم مامان زهرا جونی درسته دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟الان تونستی بهم جواب بده ممنون


سلام گلم با اجازه شما بله شرمنده دير جواب دادم حناي نازمو ببوس
مامان سوگلی
3 اسفند 90 9:15

خیلی زیبا بود


ممنون و موافقم. منتظر دلنوشته ها .تجربيات و مطالب ارساليت هستم
مامان تارا
9 اسفند 90 7:30
سلام ستاره جون خسته نباشي ، ميخواستم بپرسم مطالبمون رو از چه طريقي برات ارسال كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزيزم چند تا راه داره مامان سوگل و سينا به صورت كامنت برام فرستاد و من منتقل كردم.دل نوشته ها رو ميتوني توي وبت پست بزني و اطلاع بدي مثل مامان حنا و من به نام خودت منتقل كنم و راه حل بعدي تلگراف است منتظر نوشته هاي خوبت هستم
شهراد شیر کوچولو
9 اسفند 90 20:54
تو رو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دل نوشته مامان زهرامو هم بزارین اینجااااااااااااا


باشه نانازي كو دلنوشته اش بده براش چاپ كنيم گلمممم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
9 اسفند 90 20:55
چقد کار قشنگی میکنی


ممنون منتظر مطالبتون هستم